Followers

Thursday, 24 November 2011

#25

as salam..
firstly alhamdulillah hari ini aku dihidupkan kembali oleh Allah SWT
pagi Jumaat penghulu segala hari
cuaca dekat sini agak mendung..agak sesuai dengan apa yang aku ketahui pada pagi ini
bangun dari tidur aku terus menunaikan solat subuh
then aku terbaca ada 1 sms yang belum dibaca
sms dari seseorang yang aku sayang sangat2
tapi..kali ini kandungan sms itu tidak seperti yang aku harapkan
ya Allah..beratnya dugaanMu kali ini
aku tidak tahu samada mampukah aku mengharungi sesuatu yang bakal merubah hidup aku seluruhnya
benarkah ini jalan yang terbaik?
sesungguhnya aku kusut dan buntu dengan segala yang terjadi
ini bukan seperti yang aku harapkan
buat awak..
terima kasih sebab selama ini sudi temankan saya
insyaallah awak akan lebih berjaya lepas ini
saya akan sentiasa doakan untuk awak..
maafkan untuk semua salah silap saya sepanjang perkenalan kita
halalkan segala pemberian, makan minum dari awak selama ini
jaga diri elok2..
makan minum perlu jaga, sakit mesti makan ubat, tidur harus cukup
dan yang penting sekali solat jangan tinggal
di atas semua yang terjadi terhadap kita saya tidak pernah menyesal 
sebaliknya saya bersyukur dan gembira kerana pernah dipertemukan dengan awk
terima kasih awak..


5 comments:

NUR AIN AZMAN said...

Salam Maal Hijrah

asyraf oppa said...

salam maal hijrah :)

cancerGurl said...

Abg, apa yg terjadi?
adik xfham.....
lagu tu macam sedih jerk
sayu adik dengar taw x...
abg ke yg nyayi?? heheh :p
abg , mcm abg cakap kat adik "think positive" thx auww..
and adk pun nk abg happy always :)
chill kay
sayang abg

asyraf oppa said...

yup..insyaallah smuenye ok jelh ea
abg nk kte hp je k
nie smue dugaan hidup
knelh bsbr
:)

cancerGurl said...

ok abg :) but adik xley nak hepy :( hurm. so hard to make it