Followers

Monday 2 January 2012

new year : 2012 :)

new live 
new life 
new love

HYE 2012 :)

bye2 2011.welcome 2012 !
aku xdelah sambut meriah sangat macam sesetengah orang
cukup sekadar duduk di rumah tengok tv sambil layan lagu je
( sebenarnye sebab hujan x dapat nk kuar )
alhamdulillah aku still lagi bernafas sampai sekarang
aku bersyukur sangat even aku sedar aku xdelah bertuah sangat actually 
biaselah rezeki setiap orang berbeza rite?
sedikit sebanyak taon 2011 banyak mengajar aku tentang erti kehidupan nie
family aku . . kawan2 aku . . and for sure diri aku sendiri

so untuk taon 2012 nie aku berdoa sangat2 semoga aku akan berjaya untuk berubah menjadi insan yang lebih baek dari sebelum nie

first : utk family aku
abah n ma . . 
doakn semoga do dapat jadi anak yang berguna untuk family kita
do akan berusaha untuk membanggakan nama family kita
insyaallah do akan buang segala perangai buruk do selama nie
ma . . do mintak maaf sangat2 sebab pernah buat ma menangis dulu
abah . . ampunkan do sebab do banyak hampakan abah sebelum nie
p/s : do nie panggilan aku dalam family

second : utk kwn2 aku
untuk semua kawan2 aku x kira siapa
maafkan aku andai selama kita kenal aku pernah terkasar bahasa
termaki hamun tertumbuk tertampar terterajang
dan ape2 ter jelah
maafkan aku ok?

third : utk Amira
hye awk
rasanya macam da lama je x contact dengan awk
even kita jumpa dalam kelas almost everyday tapi sekarang saya rasa kita da benar2 jauh rite?
doa saya semoga awak akan selalu berjaya dan hepi selalu
tq for the memory that we had created together before
awak pernah cakap awak nak bahagiakan family awak dulu kan?
dont worry ! saya percaya awak boleh k
saya akan support awak dari jauh
insyaAllah :)

fourth : utk Bella
hye dak tecik :P
hehe . . rasanye x salah kot sebab saya lagi tua dari awak
actually kita pn agak bawu kenal jugaklah kn?
harapan saya doa saya semoga awak akan selalu happy selalu k
jangan nakal2 jangan garang2 
ape yang penting . . hargai hidup kita selagi kita masih bernafas tau :)
ingatlah dan ketahuilah ape yang terbaek untuk diri kita
berusaha , berusaha and terus berusaha sampai kita dapat apa yang kita impikan
insyaAllah Allah Maha Mengetahui akan segala yang terbaek untuk umatNya
andai itu memang sudah ditakdirkan kita kene terima dan redha seadanya ea

p/s : buat semua yang kenal aku . .maafkan segala salah silap aku selama nie ea
doakan moga aku tabah dalam menghadapi segala jua dugaan yang bakal aku tempuhi selepas nie
insyaAllah :)


No comments: